10/23/2016

Comeback with good news

Taas kummallisesti bloggailu lopahti nummirockin jälkeen ilman mitään selityksiä. Tarkoitukseni oli jatkaa bloggailua ihan samaan malliin, mutta mä en vaan pystynyt siihen. Ja jos totta puhutaan niin loppukesästä mä en enää pystynyt mihinkään, paitsi töissä oli pakko käydä. Mutta miksi? Yksinkertasesti mulla ei ollut enää henkisiä voimia yhtään jäljellä. Tuntui kuin millään ei olisi ollut mitään merkitystä, eikä mikään enää kiinnostanut. Olin vaan ihan lopussa stressin ja väsymyksen takia.

Onnekseni työt ovat nyt ohi ja asiat ovat paljon paremmin. En ole enää väsynyt, taikka stressaantunut ja vihdoin mulla on aikaa keskittyä itseeni ja asioihin, joita haluan tehdä. Joten teidän onneksenne jatkossa bloggailun pitäisi jatkua normaaliin tapaan, jos vaan löytyy aihetta päivitellä.

Ja blogin ohella teen aktiivisemmin videoita youtubeen. Ja jos videot ei kiinnosta, niin älkää huoliko, sillä tahdon pitää bloggailun ja videoiden teon erillään. Eli jos kiinnostaa videoita seurailla, niin tilatkaa kanavani, koska ei ole tarkoituksena videoita tämän enempää tänne jakaa, mahdollisia tutoriaaleja lukuun ottamatta.


Anteeksi tällainen pikainen postaus, mutta haluun vaan hoitaa tän pois alta, että pääsen taas normaalin bloggailun pariin. Luultavasti ens viikolla luvassa ihan normaaleja postauksia. Mutta tosiaan nyt lupaan olla katoamatta mihinkään :D...

No comments:

Post a Comment